Söndag

Jag lever :) Jag har hundra bollar i luften så det gäller att hänga med i svängarna!!
Vi har varit i lycksele i helgen, sett melkers morbrors band spela på motorveckan, varit i stugan och allmänt virrat runt :)) Hann förbi Charlotte & Oscar igår på hemvägen för en runda bezzervizzer och vin!
Idag har jag haft fullspäckat schema och irrat runt som en galning, inte många minuters marginal mellanåt men jag har hunnit allt!!! från 10 i morse till 21.15 har jag varit på språng... Är TOKless på min telefon som inte samarbetar med mig och skulle gärna kasta den i älven just nu!!!!! Imorgon jobbar jag 9-13, innan ska jag på gymmet och efter ska jag fixa naglarna. KRAM

1 vecka prick!!!

'Cause all of me, loves all of you
Love your curves and all your edges
All your perfect imperfections

Give your all, to me, I'll give my all, to you
You're my end and my beginning
Even when I lose I'm winning

Onsdag

Kaos. Kaos i mitt huvud eller allt är mer som en virvelvind. Jag vet inte vad jag gör eller säger och jag är överallt samtidigt.. Vimsig och trött, bröllopsfeber?! Hursomhelst har jag alldeles för mycket i mitt huvud för att kunna slappna av, det fortsätter liksom att snurra haha..... 9 dagar kvar!!! Jag tror att allt är under kontroll så egentligen borde vi kunna njuta och längta, snart så 👰🏼💒

Söndag

Det blev en tripp till Umeå idag med Charlotte, först en sväng på Ikea för att köpa ljusstakar & vasar till bröllopet och sedan en sväng i köpcentret :)
Kom hem till 28 grader och sol så jag la mig i hammocken på baksidan, oj vad jag älskar sommaren ☀️ ett kort möte med Tobbe som ska filma innan vi åkte till vindstigen! Favvo-personerna är tillbaka och bjöd på grillat i kvällssolen och sommarens bästa efterrätt - jordgubbar & glass!!!

Igår

En fantastisk fredagkväll på bryggargatan med vänner! En fördrink hos Hanna & Anton med bröllopsplanering och sedan helkväll med god middag & vin!!

Ikväll är vi i Elins stuga och njuter av detta underbara sommarväder :))

When the sun shines, we'll shine together

Torsdag

Typiskt att jag jobbar nu när vädret är magiskt!! Förhoppningsvis håller det i sig och är strålande sol när jag är ledig också. Var en sväng på jobbet innan jag började jobba och färgade håret på Charlotte efter jobbet, middag i stugan och sedan var min energi slut..
Annars då? ÄNTLIGEN har vi hittat klänningar till mina tärnor!!! Nu tror jag att vi har koll på allting.. bättre sent än aldrig ;)

Nedräkning

17 dagar kvar!!! Jag kan fortfarande inte förstå att det här är på riktigt. När jag såg min brud i lördags komma ut i sin fantastiska brudklänning så fick jag gåshud delux!! Fjärilar i magen, om 17 dagar är det vi. Jag känner mig väldigt lugn men det kanske kommer en stress-kaos-ångest när jag inser att jag har glömt något haha.. Jag har iallafall Melker, kyrkan, lokalen med familj & vänner!!! Jag tror att vi är klara med bordsplaceringen och idag tänkte jag beställa/köpa det sista som vi behöver!! Nu måste jag bara bestämma vad jag vill ha för frisyr & hårfärg, tyyyyp svåaraste beslutet 😁

18 Juli

GRATTIS till mitt hjärta, idag är det din dag 🌸🌸🌸🌸

Söndag

Senaste tiden - Har haft flera besök från Lycksele, gjort bruduppsättning, hängt mycket i stugan och premiärbadat i jacuzzin(!!!) beställt mer grejer till bröllopet och tränat. Tiden försvinner men vad gör det om hundra år... jag är ledig måndag och tisdag innan jag börjar jobba igen så vi kommer vara mest i stugan och så tänkte vi se Petter på tisdag :))) KRAM

Fredag

Jag är så LESS!! Less på min telefon som lever sitt egna liv.... Den raderar sig själv och startar om när den känner för det meeen ja jag erkänner att den är extremt full. Försöker radera men ingenting händer!! I-landsproblem.

Annars då? Det har bokstavligen varit fullt upp sen vi kom hem för 3 veckor sedan. Känns som att vi har 10 ärenden varje dag och bröllopsplaneringen i mitt huvud gör mig yr & virrig. Så igår tog jag slut, typ som att jag sprang in i väggen, tog en powernap som jag aldrig brukar göra så nu känner jag mig lite mer mänsklig. Min telefon har raderat min planeringslista så jag försöker komma ihåg vad som stod där..... Ajjaaa det kommer att lösa sig :))

Onsdag

Som sagt, mina fina vänner styrde ihop en magisk möhippa för mig i Stockholm 💗 så glad att nästan alla kunde komma!! Började med tapas-kväll hos Emma och lördag mötte vi upp resten av gänget för lunch & bubbel, poledance, mer bubbel & mys, middag och sedan fortsatte kvällen och natten på café operas dansgolv!!! Hjälp, vilken fantastisk kväll med världens bästa sällskap :))

Tisdag

Älskar kontrasterna här i livet. Idag har vi varit i stugan och byggt. Mer vi så menar jag såklart inte jag, men jag var där ;) åt middag i stan och så åkte vi ut igen! Jag multitaskade delux med bröllopsplanering, smsade med Charlotte, målade naglarna, bar trall åt killarna och agerade DJ!

Imorgon ska vi försöka hinna ut och göra klart resten! Men först ska jag hämta lillebror på flygplatsen, träna och träffa prästen.

#frukarlsson

Världens. Bästa. Helg.
Världens bästa vänner!!!!

Torsdag

Det känns konstigt att säga men nu har jag semester haha!!! Vi firade igår med middag på bishops :)
Nu har jag precis skickat iväg mekke på sin svensexa, han har iiiiingen aning om vad som händer och var helt chockad!! Återstår om hela gänget kommer hem...

Helgen

TUSEN TACK alla inblandade för en magisk helg! Vi fick se fantastiskt vackra nyblivna herr & fru Norman och sedan fira hela kvällen och natten. Så underbart!! Dansade till fötterna blödde och så härligt att se kärleken & lyckan kring familj och vänner :)
Söndag tog vi sovmorgon innan vi stressigt och försenade mötte upp familjen Möller på Riche för brunch och sedan träffa lillebror och få se hans nya lägenhet på kungsholmen! Som sagt - MAGI

Söndag

Det var en magisk dag/kväll igår för Michelle & John! Mer bilder kommer senare :)
Nu: dags att åka hem igen!

Fredag

Två kvällar på stadsfesten i år, som vanligt en fantastisk tillställning :) igår med klipp1 i Verandans tält med mat & underhållning!
Idag packade vi resväskan och tog flyget ner till Stockholm! Strosat runt på stan och ätit middag på matbaren, rekommenderas varmt :)) imorgon är det dags för bröllop, John & Michelle gifter sig i Djursholm och sedan bröllopsmiddag och fest 🎉🎉🎉