Världens bästa!!

Happy friday!!!

Precis här sitter jag och varvar ner efter jobbet. Har varit full fart hela dagen så det är skönt att sitta ner och andas en stund! Om en liten stund ska vi på middag hos Charlotte & Oscar :) och imorgon åker Melker på lagresa så vi hinner inte ses förrän jag kommer hem från Frankrike..
Annars så är det fullt upp, både på jobbet och min fritid. Det händer så sjukt mycket bra just nu så jag bara ler!!! ❤❤

Igår.

Igår stängde vi salongen lite tidigare för att röd dag idag, riktigt skönt! Så vi drog ut till stugan med några vänner. Grillade, drack lite vin, spelade kort & myste på!! Så härligt att det är så ljust ute och solen värmde :)

140527

aaaah va livet är fantastiskt!!! helt sjukt att (med den här veckan) är det 4 veckor till semester. Och ingen av veckorna är hela för alla röda dagar och en semester innan semestern till fraaaance :)) det kommer gå hur fort som helst så är det midsommar & USA!!!! Caaaan't wait ❤❤❤

Moooonday!!

Ifredags kom jag hem till det här, och imorse så vaknade jag till 6 grader och regn, snacka om kontraster. Det var kanske därför jag trodde det var fredag när jag vaknade, önsketänkande hehe :)
Har iallafall haft en supereffektiv måndag!!! Började denna måndag med morgonpasset på 360. Började jobba kl12 så jag hann vila/äta/duscha, tvätta, dammsuga, städa undan och förbereda middagen innan, så när kom hem från jobbet så var maten klar och lägenheten städad, hur skönt är inte det?

Söndag

Jag har haft en fin & mysig helg!! Efter jobbet i fredags så blev det snabba ryck och ändrade planer. Kom hem till jordgubbar, melon & ett glas vin på balkongen innan vi mötte upp massa vänner på olles tak för middag!! Igår åkte vi till Lycksele, sov över i stugan och så bjöds det på grillat och massa mys :) idag har jag spenderat nästan hela dagen på salongen och sedan ätit morsdagsmiddag!!!

140522

Godkväll kära ni! Jag fullkomligt njuter av tillvaron och försöker förstå att det redan är 22a maj... Jag vet inte riktigt vart dagarna försvinner men jag försöker hinna med :)) fredag imorgon som består av jobb till 16:30 och sedan ska vi på after work på bryggargatan, så 25 & sol känns ganska bra faktiskt!!! ❤

Jag har ingenting att klaga på just nu!!!!!

☀☀☀☀☀

Måndag

En fartfylld helg med utbildning och massa andra trevligheter :) Loreal hade styrt upp helgen med helt nya upplevelser. Vi bodde på ett ekologiskt hotell, åt middag på 2013 års bäst designade restaurang och även på en Sydamerikansk restaurang!! Verkligen kul att testa lite annorlunda mat som jag i vanliga fall inte själv skulle valt :) vi hann även shoppa lite & njuta med rose på uteserveringar i solen. Så efter en helg med bara några få timmars sömn (och helt slut i huvudet av koncentration för att förstå danska) så var det skönt att landa 1 timma försenat igårkväll och få sova i en renbäddad säng!!!
Idag har jag jobbat till 19 och sedan firat glassens dag (som jag inte visste existerade) med syster & Olivia på Ainas ❤

Söndag

Söndag i Köpenhamn och regnet öser ner! Vi springer en sista sväng på stan & fördriver tid på Hard Rock café innan vi flyger hem :)

Köpenhamn

Torsdag

Hellooo vänner :) torsdag idag vilket känns riktigt skönt!!! Igår var en tung dag.. Min energimätare var på noll hela dagen, sjukt trött och mör i hela kroppen. Det blev en tidig kväll så nu var jag laddat upp batterierna och känner mig betydligt piggare i kroppen, så nu är jag redo för en intensiv helg i Köpenhamn :)

140513

Rivstartade denna tisdag med morgonträning och frukostmöte på jobbet. TYP månadens bästa dag :) blir så glad att jag knappt kan sitta still när jag kollar mitt schema på jobbet, har så mycket trevligheter att se framemot!! Räknade ut att jag endast jobbar 9 dagar i juni, månaden som jag brukar jobba mest under hela året....
Men att åka till Frankrike och USA känns helt ok hehe :)))

Godnatt måndag.

En till helg har passerat med full fart. Så nu har jag en 4 dagars vecka på salongen innan vi åker på fredagmorgon till Köpenhamn på utbildning :) och sen så har halva maj gått, när hände det!??

Igår

Full fart hela dagen igår! Vi började med en sväng på gymmet, lunch och en sväng på stan! På kvällen så hade jag bjudit över mina frisörtjejer, kan inte riktigt förstå att det var fyra år sedan vi tog studenten... Inte så många, men lika trevligt ändå :)

Onsdag

Igår efter jobbet så åt vi middag på bryggargatan med Michelle & John :) Som alltid god mat och lyxade till med ett glas rött på en tisdag.
Idag har jag jobbat 9-18:15, tog på mig extra och jobbade över lunchen,
även fast det bara blir en timma extra så känns det i kroppen att inte få någon rast!!

Godmorgon tisdag :))

040514

En lugn och skön söndag för min del. Fikat uppe på solbacken och blivit bjuden på middag hos pappa. Kikat hotell och planerat inför usa-resan!! Jag vill hinna göra allt men ändå ha avkopplande semester :)))) de fyra första dagarna kommer vi spendera i Orlando med Michelle och John!!
Imorgon rivstartar jag som alla andra måndagar, grit styrka innan jobbet och efter jobbet så ska jag och Melker till örviken och hälsa på lilla Penny ❤❤❤

Lördag

Godnatt kära vänner, har haft en fin lördag på många sätt, har lekt och blivit bjuden på middag på vindstigen och sedan lite återträff med vänner som jag inte sett på länge! Det svider litegrann i hjärtat att vi inte ska gå på stadsfesten i sommar då jag vet att många vänner kommer hem, men det betyder att jag får styra upp träffar istället :)))

TGIF

Och så är det helg igen!  Jobbar idag till 15 och sedan kommer besök från Lycksele. Ha en mysig helg kära ni. ❤❤❤

Filmkväll

Valborg

En valborgsmässoafton i stugan. Premiärgrillat med vänner på en uppvärmd veranda, helt fantastiskt. Myste på innan kylan tog över och vi åkte tillbaka. Skönt att vara ledig idag, vilat och sovit ikapp det vi missat senaste veckan!!