På Arlanda

Snart går vi ombord, 6 dagar i Nice i siktet :)

Bokat & klart

I början av september så åker jag till Rhodos med Hanna & Josefine!!

Vegetarisk pasta

Igår så bjöd vi över Julia & Alle på middag. Utmanade ödet och tillagade en bönpasta med pesto, färska tomater, oliver och ruccola! Blev faktiskt bättre än jag tänkte :) avslutade med en somrig paj och en omgång poker.

Nice

Igår bokade vi en resa, så på torsdag flyr vi Sverige och åker till Nice!!! 6 dagar med sol & bad, utflykter, god mat och bara njuta av att få vara lediga tillsammans 💗💗💗

Två bilder från Nice från juni förra året.

Måndag

Helgen var en perfekt start på min semester. Fredagkväll med grill & mys med vänner på Hjortronstigen. En lördag som bjöd på sol, spenderades i stugan. Kördes vattenskoter, pingisturneringar och häng på altanen! Avslutades med grill & vin :)

Semester

Skålar för semester idag!! Med bubbel och en fantastisk sommarbukett som vi fick av Moa & Viktor 🌸🌸

Igår

Igår hade Josefine dukat fram massa godsaker & vin. Vi kollade resor och mest troligt åker vi till Grekland i september! Då kommer det inte alls kännas jobbigt att börja jobba igen efter semestern :))

NEDRÄKNING

3 dagar kvar till semester!!!

Helgen

Blandade bilden från helgen.
Igår efter lunch åkte vi till Luleå, Melker ville bjuda med sin familj för en natt på Clarion med spa & trerätters middag i restaurangen :) i eftermiddag har vi ätit middag med mina fastrar som är på besök och resten av familjen!!

Skål för fredag 🎉🎉

Dags för familje-sommar-fest på liljevägen som vi har planerat sen i våras. Familjen på totalt 20 personer med middag och fest :)

Tisdag

Tisdag. Jobbat till 16:30, varit på våran första husvisning, en sväng i stugan och nu ska vi möta upp Melkers agenter för middag på bryggargatan :)

Måndag 13e

Det är måndag igen och solen skiner. Den här veckan kommer bli fullspäckad med middagar och andra festligheter :) och även bara 2 veckor kvar innan min 3(!!!) veckor härliga semester!!

Söndag

Igår åt vi middag på bryggargatan med fina vänner! Började med en riktigt god och somrig fördrink :) sedan gick vi hem till oss för spel och lite vin, avslutade med några drinkar på verandan!
Imorse dukade jag upp mega-frukost till Annie & Mattias som sov över, sedan har dagen spenderats i solen på altanen  i stugan :)

Lördagkväll

Torsdag

Slutade 15 idag så jag mötte upp Melker & svärmor för en sväng på stan och kaffe på espresso house :) trixade ihop sallad med stek till middag och så har vi sett en helt usel film och ätit godis!!

Godmorgon måndag

Snart börjar nedräkningen till min semester!!! Jag har egentligen ingenting emot att jobba men det ska bli skönt att få vara ledig och njuta av sommaren :)

5e juli

Middag och vin hos Emelie igår, en sväng på brygg för några sommardrinkar :) idag åt vi lunch i Kåge hamn, en kort sväng i stugan och sedan middag hos pappa i stackis & firat att syster har kommit hem 💗💗

Lördag

Trevlig helg på er :)

DESSA DAGAR

Redan Juli och jag försöker njuta av varje dag. Torsdag efter jobbet så hängde vi i Elin stuga i boviken, lagade fajitas och myste på :) igår jobbade jag till 17 och sedan åkte vi direkt till stugan, hade besök av Britta och hennes bebisar, grillade, spelade kort & hade det mysigt på inglasningen fastän det regnade!!