Söndag

Jag lever :) Jag har hundra bollar i luften så det gäller att hänga med i svängarna!! 
Vi har varit i lycksele i helgen, sett melkers morbrors band spela på motorveckan, varit i stugan och allmänt virrat runt :)) Hann förbi Charlotte & Oscar igår på hemvägen för en runda bezzervizzer och vin!
Idag har jag haft fullspäckat schema och irrat runt som en galning, inte många minuters marginal mellanåt men jag har hunnit allt!!! från 10 i morse till 21.15 har jag varit på språng... Är TOKless på min telefon som inte samarbetar med mig och skulle gärna kasta den i älven just nu!!!!! Imorgon jobbar jag 9-13, innan ska jag på gymmet och efter ska jag fixa naglarna. KRAM
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

CONQUEST BOBBY LASHLEY.

2016-08-01 @ 14:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0