Fredag

Jag är så LESS!! Less på min telefon som lever sitt egna liv.... Den raderar sig själv och startar om när den känner för det meeen ja jag erkänner att den är extremt full. Försöker radera men ingenting händer!! I-landsproblem.
 
Annars då? Det har bokstavligen varit fullt upp sen vi kom hem för 3 veckor sedan. Känns som att vi har 10 ärenden varje dag och bröllopsplaneringen i mitt huvud gör mig yr & virrig. Så igår tog jag slut, typ som att jag sprang in i väggen, tog en powernap som jag aldrig brukar göra så nu känner jag mig lite mer mänsklig. Min telefon har raderat min planeringslista så jag försöker komma ihåg vad som stod där..... Ajjaaa det kommer att lösa sig :))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0