Onsdag

 
Cordevalle var helt fantastiskt, måste vara himmelriket för alla som spelar golf. Vi fick varsin bungalow och blev skjutsade fram och tillbaka med golfbilar. Det bjöds på 4-rätters middag och alla som känner mig lär bli chockade att jag valde det vegitariska alternativet istället för kött haha!! Under middagen så vet jag inte riktigt vad som hände, en brutal förkyldning bröt ut så jag stannade inte så länge. Sov dåligt när jag mest nös och hostade.. det slog även lock för öronen som vägrar ge med sig. Så det var extra skönt att beställa frukost till rummet och sitta framför brasan innan jag åkte ner till spaet för en ljuvlig massage!
 
 
 
 
När jag kom hem så var jag inget trevligt sällskap för Carola, stannade i soffan resten av dagen då jag kände mig överkörd och sedan påbackad... två alvedon och 10 timmars sömn och jag känner mig lite mindre överkörd

Kommentarer
Postat av: Julia Boman

Åhå! Vad är det jag läser? 🍆🥒🥑 före 🥓🍗🍖. Kung Denise! That's my girl😉 Hahah

Svar: Haha jag vet!!! Supergott också 😛😍
Denise Börjesson

2017-01-19 @ 19:12:16
URL: http://juliabomans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0