Onsdag

 
Som vanligt är jag dagavild, så märkligt att det är onsdag idag. Mest troligt för att vi började våran vecka i vegas! Känns iallafall skönt att det snart är helg, för den här helgen är vi lediga!!! Vi har egentligen inga planer utan kommer känna efter och ta det som det kommer :) Men jag är taggad för lite ledighet haha
 
I lördags blev deras helikoptertur inställd, vi räknade ut att det var vädret som stoppade dom. Det blåste som SATAN och solen som väl var framme värmde tyvärr inte. Vi åkte världens största pariserhjul och sedan gick vi ner till sportbaren i hotellet och såg melkers match!
 
PS. kolla så långt mitt hår har blivit!!! Satt och kollade på bilder från sommaren, saknar mitt långa hår litegrann nu faktiskt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0