Ny vecka!

Jag fick en fitbit när jag fyllde år, riktigt cool uppfinning som jag inte riktigt lärt mig alla funktioner på än. Än så länge använder jag den som mest stegräknare, den påminner mig varje timma om jag inte gått tillräckligt många steg (som jag anpassat i appen) så jag kan tänka mig att det kan stressa upp mig... Iallafall så visar den även puls, hur aktiv jag har varit under dagen och även hur jag sover. Jag tycker att det är väldigt fascinerande att den känner av när jag vaknar eller bara rör mig i sömnen.
 
Igår efter babyshowern för Hult's fick jag en hemsk huvudvärk och somnade på soffan framför sons of anarchy. Så nr 1. efteråt kunde jag se i appen precis hur länge jag sovit och när melker kom hem och väckte mig för att jag 3 minuter senare somnade om haha.... nr 2. jag behöver tips på en ny serie jag kan se!! 
 
 
I julklapp av sharks ledning som tack för det gångna året fick alla vi flickvänner/fruar en natt på Cordevalle, det är ett hotell med stor golfbana som ligger ungefär 30 minuter söderut. Så idag är det dags, efter dagens match åker vi dit och där väntas middag, spabehandligar och spa. Ska bli så himla lyxigt att åka dit & bli ompysslad, har bara hört bra saker om det stället :) Bra start på denna vecka!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0