MÅNDAG

Nu blev det plötsligt tomt här hemma. Melker åkte till Kanada imorse och jag har skjutsat Hanna & Anton till flygplatsen! Det är verkligen himla mysigt att ha besök här så jag är glad att dom ville och kunde komma och hälsa på :) Sedan sist så har vi mest sett melkers matcher, strosat runt nere i köpcentret, varit på hults och ätit & druckit gott. Vår plan igår var egentligen att köra upp till Erika & Matt i Sonoma men stormen och regnet fick oss att stanna hemma. Absolut ingenting fungerar här när det regnar för ingen vet hur man ska beté sig....
 
Nu blir det iallafall tomt ett litet tag, men jag tänkte fira min födelsedag på burke williams på onsdag, spa & massage till mig 🎈🎈🎈 
 
 

Kommentarer
Postat av: Michelle

Vill också komma o hälsa på! ❣️🙌🏼

Svar: Komsi!! Du är alltid välkommen ❤️😘
Denise Börjesson

2017-01-10 @ 12:21:09
URL: http://nouw.com/michellenorman
Postat av: Mamma

Grattis min älskade dotter, önskar att jag var med dej på din födelsedag❤Men det är inte så länge kvar innan vi kommer ❤
Älskar dej❤

Svar: ❤❤❤
Denise Börjesson

2017-01-11 @ 00:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0