Måndag

Godmorgon! Vi landade igår i ett kallt och regnigt las vegas, jag är så less på allt regn och håller tummarna att progonserna stämmer så vi får se solen snart igen!! Vi lämnade väskorna på hotellet, åt lunch och strosade sedan runt i ett köpcenter. När magen började kurra så åkte vi till treasure island för middag och sedan såg vi en av cirque du soleil-showerna :) Jag kan inte komma ihåg om jag har varit på något liknande men jag är imponerad av vad dessa dansare kan göra med sina kroppar haha
 
Leif & Carola ska iväg på en helikoptertur så jag tänkte gå ner och äta frukost, jag hoppas att solen visar sig så blir det en promenad längst stripen! SES :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0