Lördag

 
Ljudbok har blivit min grej senaste tiden, passar perfekt för en rastlös själ som mig, som har svårt att sitta still så jag kan vara ute och gå, städa och inte somnar som jag lätt gör när jag läser. I veckan har jag lyssnat på Jakten på kapten klänning och jag kan verkligen rekommendera att lyssna eller läsa den!! Jag var dock så äcklad efteråt att jag var tvungen att lyssna på något annat för att komma på andra tankar. Den handlar om den tidigare polischef Göran Lindberg och hans märkliga/äckliga/brutala/sjuka dubbelliv!!
 
Annars då? Lördag idag och melker har hemmamatch ikväll. Imorgon ska vi på babyshower för Sarah & Alex som väntar tillökning :) Trevlig helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0