HELG & LEDIGHET!!

Jag tänker att jag är inne här och skriver varje dag, men så är ju verkligen inte fallet.. Tiden går för fort helt enkelt! Igår började jag dagen i gymmet och mina ben fick en rejäl omgång, trodde jag skulle ha betydligt mer träningsvärk än vad jag har idag med tanke att det var väldigt länge sedan sist. Efter matchen igår fick vi helg & ledighet. Så i morse började vi i vanlig ordning med frukost på whispers sedan lämnade jag av melker på flygplatsen. Han åker till Vegas i 24h och eftersom jag precis kom tillbaka därifrån så valde jag att stanna hemma. Imorgon har vi bokat bord på Alexander's steakhouse (där vi åt efter melker friade) och sedan ska vi till san francisco!! Våran helg blir inte mer avancerad än så haha :)
Så idag efter jag droppat av melker så gick jag ner till burke williams för några timmar i spaet och en härlig och lite plågsam massage! Satt kvar och fortsatte på min bok som jag började läsa för ett tag sedan, så himla avkopplande & avslappnande i den miljön
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0