Allstar break

Eftersom det är väldigt få lediga dagar under hockeysäsongen så är dom lediga dagarna VÄLDIGT eftertraktade. Det är nästan som att prata om vädret, det börjar planeras redan i början på säsongen vad man ska göra på dom dyrbara dagarna. Haha, ganska lustigt.. Så just nu är det den stora snackisen, allas planer inför de 3(!!) lediga dagar som kommer upp nu snart. Dom flesta i laget ska åka till las vegas så det är mycket möjligt att vi åker dit.
 
Annars händer det inte så mycket just nu, jag börjar få liggsår efter ha legat i soffan sen jag kom hem i tisdags... jag känner mig mycket bättre idag och imorgon tänker jag vara frisk!! Jag ser melkers match på tvn, online-shoppar och har gjort migsjälv en stor skål med fruktsallad, jag är en mästare på multitasking!
 
 
Har inga roliga bilder att bjuda på, så ni får två gamla från allstar breaket för 2 år sedan när vi såg Eric Church i los angeles :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0