Torsdag

Jag började den här morgonen med frukost på whispers med aneta & brielle! Jag tog som vanligt en omelett och sedan delade vi på en nutella-pannkaka till efterrätt :))
Nu ligger jag i soffan och funderar på om jag ska gå till gymmet eller inte... sitter och kollar massa inspiration på pinterest och kan inte sluta!! Vi har precis valt ytterdörrar, garageport och kamin. Och nu håller vi på bestämma toaletterna och tvättstugan, jag tycker det är så himla svårt för det finns så mycket fint! Tror vi kommer välja ganska stilrent och klassiskt, (förhoppningsvis) inget som vi kommer bli less på. Jag är lite rätt att ALLT kommer att bli vitt och grått dock, det känns väldigt enkelt att välja speciellt när vi inte kan se allt i verkligheten innan vi bestämmer oss. Beslutsångest deluxe!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0