Superbowl Sunday

 
Om Melker är hemma under superbowl så är det alltid lagfest hos Thornton's och i år var inget undantag! Det bjöds på massa mat, dryck och cupcakes, och jag tog med mig semlor som alla verkade att gilla :) Själva matchen har jag fortfarande väldigt lite intresse av och kunskap om, så jag tycker det var mest roligt att se hur inne alla är i matchen och deras reaktioner haha.. och lady gaga gjorde en väldigt bra halvtidsshow!!
 
Det blev inte så sent för oss, jag hade sovit dåligt natten innan så det blev en tidig kväll. Somnade direkt huvudet landade på kudden!! Som vanligt är jag dagavild, men idag är det måndag och melker har åkt iväg för fyra bortamatcher och på en liten stund åker leif & carola också hem!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0