Scottsdale

Jag lever, tog en liten paus från omvärlden och njöt av ledigheten. 4 dagar av  sol, bad och avkoppling! Det bjöds på 20-25 grader och sol, så kvällarna och på morgonkvisten var det svalare men i solen stekte det på rejält.
 
 
 
Jag har läst ut min bok, lyssnat på poddcasts och melker har mest funderat på nästa måltid haha.... Vi tog en morgon på spaet, par-massage, bubbelbad, bastu och jag älskar att det fanns en gemensam del i spaet. tyvärr har de flesta ställen vi varit på uppdelade sidor så det slutar alltid med att vi inte riktigt utnyttjar hela utbudet, men det här var riktigt bra :)
 
 
Vi har ätit en massa gott också, en speciellt upplevelse var på Dominicks steakhouse där köttet serverades på en tallrik som var varmare än en stekpanna. Köttet fortsatte alltså att fräsa och stekas på tallriken i 10 minuter, gick inte riktigt hem hos någon av oss då vi fick vänta en evighet på att kunna äta maten.. tryffelpommesen får iallafall 10/10, helt maaagiskt goda!!
 
 
Underbara dagar med massa d-vitamin & nyladdade batterier, jag älskar att få åka iväg, bara vi två ❤
 
 

Kommentarer
Postat av: Michelle

Ni ser ut att ha haft det fantastiskt 💓💓💓

Svar: Ja, det var helt magiskt! Älska semester ❤
Denise Börjesson

2017-02-25 @ 00:46:21
URL: http://nouw.com/michellenorman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0