Onsdag

Vad hände med januari egentligen? Det brukar alltid vara den tråkigaste och segaste månaden men nu försvann den fort.. antar att vi har haft en väldigt trevlig månad haha. Kall & grå har den varit iallafall och jag är SÅ LESS. De senaste dagarna har varit superhärliga, uppemot 20 grader i solen och jag har njutit. Suttit utanför starbucks med en bok och lapat d-vitamin!! Nu kommer det gråa tillbaka och det ska regna i en vecka framöver..... Jag kommer inte riktigt ihåg men såhär grått var det inte varken förra året eller året innan. Känner mig bara allmänt grå och ful, behöver sol!!!!
Men som sagt, vi har haft sol några dagar nu, fick världens lyckorus och längar till våren, till härliga vårkläder och pasteller. Jag är så less på migsjälv att jag bara klär mig i svart & grått, så förhoppningsvis byts det ut väldigt snart. Det låter ju alltid knäppt men jag har vaknat upp med ett leende varje dag det är blå himmel, med lyckopirr i hela kroppen
 
I början av februari förra året. Barbent och strålande sol!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0