NOUW.COM/DENISEKARLSSONS

Nu har det snart gått 7 månader sen jag bytte efternamn så det är dags att byta ut bloggen också. Jag insåg precis att jag skapade den här bloggen för 10 år sedan, hjälp!!! I början visste inte jag att andra kunde läsa vad jag skrev utan för mig var det en dagbok där jag skrev vad jag gjorde på dagarna och la aldrig upp bilder haha... blev så chockad när det var någon som hade läst och jag hade tydligen fått flera kommentarer som jag inte hade sett! Jag har suttit och skrollat igenom arkivet och behöver en skäms-kudde ibland, vem trodde jag att jag var i vissa inlägg och hur skrev jag?? Jaja det är kul att ha kvar och inse att vi alla utvecklas & mognar under åren haha!!!
 
MEN iallafall, jag har flyttat över alla mina 3000ish inlägg till en ny portal, tyvärr har jag inte lyckats att överföra alla kommentarerna.. Men jag håller iallafall på att lära mig hur det funka, HÄR hittar mig iallafall framöver och jag hoppas att vi ses där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0