Huset

Jag tänkte att en liten uppdatering i husbygget kommer lägligt nu när det har hänt endel i veckan. Nu har vi väggar, riktigt spännande att se!! Det är egentligen först nu jag kan förstå att det faktiskt kommer stå ett hus hemma och vänta på oss haha.. Det känns mest som att vi pratar om det och planerar runtom det. Det är ganska precis 1 år sedan som jag ringde kommunen klockan 22 här ifrån, melker ringde från st louis och där var det vid midnatt och mamma satt hemma och ringde 07.00. Och tänka sig - jag ringde in bland de allra första och vi fick välja tomt 1 som vi önskade!!
 
Nu återstår resten av alla dessa val vi ska ta. Färger och nyanser gör mig galen, måste nästan vara en arbetsskada men vissa toner/nyanser är jag så allergisk mot. Det kommer bli mycket vitt & grått, mest för enkelhetens skull. Köket är det jag ser framemot mest av allt, jag vill ha ett stort, socialt och inspirerande kök! Det är där man spenderar stor del av vardagen och jag längtar verkligen att få göra min hemmastadd där :) 
Inredningen är också en stor del i hela den här processen, det kommer ta ett tag och vi kommer börja med att fokusera på nedervåningen plus vårt sovrum, sedan får vi ta det som det kommer beroende på hur mycket vi hinner i sommar. Jag längtar också att få packa upp alla våra fantastiska bröllopspresenter och fylla huset med, vi fick så himla mycket fina saker!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men driver du med mig,, shit så fint det kommer bli 😍😍 / Sandra

Svar: Haha 🙂 det ska bli så himla spännande att se när det är klart!!
Denise Börjesson

2017-02-02 @ 15:15:50
Postat av: Michelle

Ååå sååå kul! Vill verkligen planera en tripp upp till Skellefteå i sommar för att komma o hälsa på er i ert nya fina hus❤

Svar: Ja, ni är såklart alltid välkomna att hälsa på❤❤
Denise Börjesson

2017-02-02 @ 23:22:20
URL: http://nouw.com/michellenorman
Postat av: Emmasehl

Fantastiskt!! 😍😍😍

Svar: ❤😘
Denise Börjesson

2017-02-03 @ 14:05:19
Postat av: Anonym

Så fint det kommer att bli😍

2017-02-05 @ 15:05:21
Postat av: Anonym

Så fint det kommer att bli😍

2017-02-05 @ 15:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0