Efter regn kommer solsken

Hej vänner :) här regnar det fortfarande och det är så himla oinspirerande, just nu ser jag framemot helgen och SOLEN!! Det har börjat bli vår-varmt här, runt 17-18 grader som jag absolut inte klagar på.
Något som är nytt för iår är att alla nhl-lag har en extra ledighet (för att de spelare som åker och spelar allstar turneringen också ska få vila kroppen med lite ledighet) och det tackar vi för och tar emot med öppna armar. Våra lediga dagar inträffar om 2 veckor och i veckan har jag bokat så vi ska åka några dagar till arizona. 3 nätter på en resort med sol, bad och spa!! Det ser jag verkligen framemot :))
 
 
 
Annars då? Igår slängde jag ihop en blåbärspaj och gick över till santana heights och hängde med resten av svensk-kolonin, vi hejade på melker men mest marcus som spelade sin första nhlmatch!! Jag kommer aldrig att glömma melkers första match, en otroligt overklig känsla att se honom uppfylla sin stora dröm.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0