Ballingslöv

Okej, vi är tillbaka till huset igen och närmare bestämt köket. Jag har sådan beslutsångest att hälften vore nog... I höstas hade vi (eller kanske jag??) kollat ut en nyans på köksluckorna och det kändes svinbra, men nu när vi ser det på bild känns det som en helt annan färg och melker dissar den totalt. Pärlgrå heter färgen och jag visste att den skulle bli perfekt. Varmgrå, mörkgrå, peppargrå. Nu har vi helt plötsligt 4 olika alternativ och alla är superfina, det gäller bara att vi ska bestämma oss...
Här är en av de första bilderna som Alexander har skickat, med den pärlgråa färgen. Fläkten ska också bytas ut och köksön ska eventuellt bli lite större. Ahhhh, det här är för många beslut för min hjärna haha
 
Och här är den mörkgråa som jag är mer inne på just nu, jag tror det är den här nyansen jag har lagrat i min hjärna, som jag tänker är den pärlgrå. Tur att vi inte behöver bestämma oss riktigt än :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Michelle

Kommer att bli såå fint! Vill verkligen komma upp o hälsa på er ❤️

Svar: Ja, komsi!! Skellefteå saknar er ❤😘
Denise Börjesson

2017-02-16 @ 21:53:11
URL: http://nouw.com/michellenorman
Postat av: A

SÅ fint med grått! Kommer ni ha något instagramkonto för bygget som många har? :-) Så kul att följa steg för steg

Svar: Tack :) Nej det kommer vi inte ha, eftersom vi inte är hemma nu när det byggs är det endast bilder från snickarna/vänner vi har! Jag kommer uppdatera här och säkert på min Instagram under tiden och även senare när vi kommer hem 😀
Denise Börjesson

2017-02-23 @ 12:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0