2/2

Igår hade vi en avskedslunch för molly som idag har flyttat till ottawa, en supermysig lunch nere på santana row men ändå så trist att hon lämnar san jose. Jag grävde fram en bild för ungefär prick 2 år sedan och insåg snabbt att det bara är jag och två stycken till som fortfarande är kvar i laget.. Tyvärr så det fungerar i den här världen, men förhoppningsvis är det inte hejdå föralltid.
Efter lunchen gick jag ner på köpcentret en sväng, som på beställning hittade jag två färgglada klänningar som kommer passa perfekt nu framöver!! Jag har letat efter ett par rosa sneakers, hade egentligen tänkt mig ett par nike men jag hittade ett annat par som jag köpte istället :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0