Söndag

Nedräkning till San Jose, bara några dagar kvar. Det känns konstigt att lämna alla här hemma, hade önskat att jag kunde packa ner familj & vänner i min väska och ta med er!! Hemma- familj, vänner, jobbet, snart huset. San Jose- Så vackert, nya vänner, melkers jobb, jag älskar bubblan vi har där. Det bästa av två världar. Längtar till att packa upp väskorna, handla & laga mat och faktiskt även att städa.. Senaste dagarna har varit riktigt gråa och precis så har jag känt mig, grå & tråkig så jag längtar så mycket till sol & värme!!! Jag längtar till att få springa över gatan till Josefine & Tim bara för att jag kan, och få visa dom vår bubbla som vi varit i de senaste 2 åren :) Och jag längtar efter mina fina vänner jag träffat och få höra hur deras sommar ha varit
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Berätta mer om huset:)

Svar: Jag kan göra det när jag kommit fram till San Jose :)
Denise Börjesson

2016-09-12 @ 23:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0