Söndag

Well helloooo :) börjar anpassa mig efter tiden här, försöker iallafall tvinga mig själv. I fredags åkte vi till mountain view med Chris & Mirco och såg Luke Bryan, jag höll på att somna innan förbandet hade spelat klart....
igår gick vi ner till köpcentret en sväng och jag besökte poolen en kort stund. Middag med Alex & Sarah i Los gatos :)
 
Jag har fått flertalet psykbryt på min förbannade telefon. Melker spräckte skärmen delux på bröllopet när han stagedivade, lufttrycket på flyget gjorde att telefonen dog en säker död och jag har nu melkers gamla telefon i väntan på en ny. Mest ledsen är jag över att jag måste börja om från början i candy crash....

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0