Måndag

 
Och så har det blivit september, månaden som min officiella sommar slutar och det är dags att åka hem till vardag och rutiner. Eller vad man ska kalla det. Hur som helst ska det bli extremt skönt att slippa leva i kaos och resväskor, men det är såhär september har sett ut för mig de senaste åren...
 
Annars då? Är lättad över att jag fick komma tillbaka till sverige igår fast jag hade ställt till det med passet. Håller på fixa några ärenden och göra klart allt som behöver göras innan nästa vecka. 
Jag njuter av hösten, älskar att spana in och shoppa höstkläder fastän jag vet att hösten i San Jose dröjer någon månad till. Det är så mysigt ❤️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0