LÖRDAG


Dagens klädsel: Jeans, linne & min nya fina skinnjacka :)
Dagens smink: lyxade till med mascara idag. älskar att ha lite färg i ansiktet så jag slipper sminka mig
Dagens frisyr: nytvättat = rakt & platt
Dagens planer: ska krypa ner i sängen, har varit hos tim & josefine som bjöd på middag och idol ikväll 
Dagens saknad: som vanligt, familj och vänner hemma i sverige
Dagens dummaste: hmm.. tänkte gå ner till köpcentret och köpa ett mobilskal, men nu håller jag i den för allt jag är värld...
Dagens drog: cola zero!!!
Dagens köp: har faktiskt inte köpt något alls idag
Dagens humör: På topp :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Michelle

Så snygg

Svar: 😘😘😘
Denise Börjesson

2016-09-25 @ 12:30:14
Postat av: Mamma

Mitt❤️ Saknar dej redan!

Svar: ❤️😘
Denise Börjesson

2016-09-26 @ 17:06:06
Postat av: Mamma

Mitt❤️ Saknar dej redan!

2016-09-26 @ 17:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0