Fredaaaaa :)

Igår lyckades jag ha sönder melkers gamla telefon som jag lånade medan jag väntade på en ny... Så där satt jag med två(!!) trasiga telefoner, så less!!! Rackarns sladdar som ställer till det för mig haha...

Men idag lyckades jag få tag på en ny & fin :) jag har egentligen inga problem att vara utan telefon, men den gör faktiskt livet mycket enklare - och roligare. Låg vid poolen idag och funderade. 1. Att det är svintråkigt att vara i gymmet utan musik/podcast, och att sola utan att kunna lyssna på något är nästan värre, hälsningar en rastlös själ. 2. Jag älskar att googla, men det vet vi ju sen tidigare. Så jobbigt att behöva lägga på minnet sånt jag vill googla. 3. Jobbigt att inte kunna kolla klockan. 4. Podcasts igen, jag lyssnar i princip alltid på något när jag är ute och går. 5. Noll kontakt från omvärlden är också tråkigt. 6. Okej, väldigt jobbigt att inte kunna ringa/smsa, var nära på att skriva en lapp idag när jag gick hemifrån så Melker skulle veta vart jag var... som på gamla goda tiden ändå. 7. Mest glad att min telefonbok kom tillbaka, prisa Gud för tekniken.
Jepp, en hel lista med i-landsproblem!! Nu ska jag googla, lyssna på podcasts, skriva anteckningar och spela candy crash för allt jag är värld. Puss på er 😘😘😘

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0