Amsterdam

Som vanligt har Andreas & Loreal lyckas väldigt bra med all planering!! Amsterdam är -av det vi sett- en mycket mysig och härlig stad. Kaosmycket cyklar och galna chaufförer med det är inget som överraskar mig.. Andreas lyckas allting hitta ställen som man själv aldrig skulle fått för sig att leta efter, första middagen var i ett växthus där dom odlade egna grönsaker och frukter :)
Kurs på Kinki Kappers, ovanligt och spännande!! Alltid så himla inspirerande att lyssna på andra frisörers moral och värderingar. Middag på lördag hamnade vi på en båt som var ett riktigt sjukt ställe (!!!) Servitriserna droppade kläderna eftersom och var i princip nakna vid efterrätten.. Avslutade på ett nattklubb i centrala Amsterdam där jag och Matilda körde Dance Dare!!!!!! Hahahaha hur kan jag ha levt i 26 år och aldrig vetat om det här? Så jävla roligt!! Sjukt nog har jag träningsvärk i benen efter allt dansande.....


Kommentarer
Postat av: Michelle

Huuur kul lät detta! Wow vill också

Svar: Haha ja jag vet!! 😜👌🏼
Denise Börjesson

2016-09-05 @ 08:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0