WEDDING

Melker ♥ Denise
 
 
20 oktober. Helt galet att det redan har gått ett år! Ett år som verkligen har det bästa hittills. Melker friade som sagt samma dag som jag landade i San Jose förra året, då hade vi inte setts på 7 veckor och ni kan ju gissa om jag var i chock!! I efterhand tänker jag att jag borde ha anat något när han hade köpt gigantiska buketter & champange men jag skyller på den långa flygresan och jetleggen för jag såg det inte komma...
Vi funderade ett tag (speciellt när melker aldrig vill ta några beslut under säsongen...) och bestämde inte förrän i februari att ha bröllopet i augusti. Vi visste att vi skulle börja bygga hus som kommer stå klart nästa sommar och att hans kontrakt går ut efter den här säsongen så vi kände att det kommer vara fullt upp nästa sommar och ännu härligare att få ha det före, i lugn och ro :) Vi båda skulle gärna ha gift oss utomlands på en vacker herrgård eller en kritvit strand men vi ville hellre ha våra familjer och vänner med oss  
Och eftersom jag har väldigt mycket tid så hade jag inga problem med att boka & fixa allt vi behövde. Jag hade kontakt med kyrkan & Verandan redan innan vi bestämde oss och dubbelkollat datum.
 
Direkt jag såg klänningen på Pronovias hemsida visste jag att det var den jag skulle stå i. Testade lite olika modeller för att känna efter men direkt jag fick på mig den i butiken i stockholm så kändes det så rätt. Världens finaste klänning.

 Här var första gången jag testade klänningen :)
 
<3
 
Jag är så glad att vi valde att ha både en fotograf som fotade och en som filmade, ett fantastiskt sätt att få behålla dessa minnen föralltid. Mina tjejer gjorde även en film från möhippan som jag fått, också den helt underbart att få spara. Så mycket glädje! 
 
 Låtarna vi valde var också ganska självklara val. John Legend - All of me & Kelly Clarkson - A moment like this i kyrkan och John Legend - Stay with you som vår första dans. Älskar älskar älskar. Lyssnade på Stay with you varje dag i månader... världens finaste låt och jag förknippar den med världens finaste kille ♥♥♥
 
 
Mr and Mrs Karlsson
 
until death do us part.

Kommentarer
Postat av: linnea

så fantastiskt fint alltihopa <3

Svar: Tusen tack ❤️
Denise Börjesson

2016-10-20 @ 13:03:52
URL: http://linneajoo.blogg.se
Postat av: Michelle

<3

Svar: ❤️
Denise Börjesson

2016-10-20 @ 14:31:20
Postat av: Moa

Så otroligt vackra <3

Svar: ❤️😘
Denise Börjesson

2016-10-20 @ 15:50:02
Postat av: Julia

Vilket år alltså❤️️❤️️❤️️

Svar: Ja verkligen!!! ❤️
Denise Börjesson

2016-10-20 @ 20:25:37
URL: http://juliabomans.bloggg.se
Postat av: Mamma

VIlket sagobröllop , helt underbart fint 💕💕

Svar: ❤️
Denise Börjesson

2016-10-20 @ 22:07:33
Postat av: Anonym

Ryser av glädje då jag läser detta inlägg!! Så mycket kärlek i er ❤️ / sandra

Svar: ❤️❤️❤️ Kärlek till dig!
Denise Börjesson

2016-10-22 @ 18:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0