Trevlig helg ❤️

Hej kompisar! Tänkte bara säga att jag lever :) Tyvärr visar San José inte sin bästa sida nu när Emelie & Tobbe är här.. mulet och regn. Så trist, men vi roar oss på andra sätt!! Vi har varit i Gilroy på outlet-shopping, här nere på köpcentret en sväng, sett hockey i SAP center och idag har vi turistat runt i San Francisco. Golden gate bron, en sväng förbi lombard street med den krokiga zick-zack vägen, spårvagn till union square för att strosa vidare en sista stund innan i körde hem igen! Ikväll har vi ätit middag på Hults med Viktor som är i stan och om jag talar för alla oss så rullade vi ut efter 3 magnifika rätter :)
Annars då? Förkylningen lever vidare och jag har ont i magen dagligen från allt godis jag äter <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0