Söndag

Vaknade upp till en regning söndag. Det har i princip regnat hela helgen, jag har varit mest inne så det är ganska mysigt. Trafiken fungerar tyvärr inte så bra när det regnar...
Innan regnet kom igår så åt jag lunch med Josefine och Colin på the counter. Jag sprang några ärenden innan jag åkte ner till Hults för att hjälpa Alex litegrann!! Avslutade kvällen hos Josefine med resten av det svenska tjejerna, så kul med ett helt gäng svenskar här nu :)

Jag fick hjälp för några veckor sedan med min dator så jag nu kan se svenska program, så idag har jag sett några avsnitt av svenska hollywoodfruar.... jag har inte hängt med på flera år så jag blev chockad över hur många säsonger som det har spelats in! Herregud vilken såpa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0