MÅNDAG

Ny vecka och förhoppningsvis nytt väder!! Det började iallafall bra när vi vaknade upp till blå himmel, så mycket härligare än att se regn direkt man vaknar. Måndagstennisen blev däremot inställd eftersom banorna fortfarande är blöta efter allt regn...
Jag vet att ni är oerhört nyfikna av en uppdatering om min förkylning så jag kan meddela att det går åt rätt håll haha.. börjar bli riktigt rastlös när jag inte kan träna!! Snart så

Igår var jag, emelie & tobbe på halloweenmiddag hos tim & josefine med resten av svenska gänget. Med kort varsel använde jag min kostym från förra året och Tobbe agerade dalmatin. Tog såklart inga bilder så jag bjuder på den från förra året :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0