Måndag 24e

Den här influensan/förkylningen har verkligen kört över mig. Jag kan på riktigt inte komma på senaste gången jag har känt mig såhär seg och sliten.. Igår kom iallafall melker hem!! Vi åkte till whispers för åt lunch och delade på en nutellapannkaka till efterrätt. Därefter slocknade jag på soffan och stannade där resten av dagen haha. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta längre, JAG ÄR SÅ LESS.
 
Men, nya tag idag :) Tennisträning och nu väntar jag på att melker ska komma hem från träning/tandläkaren så ska vi snaaaart börja röra oss mot flygplatsen, för snart landar emelie och tobbe på amerikansk mark wiiihoooo!!!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jäkligt fräsch är du trots sjukdom😘

Svar: Men tack vännen!! Smink kan rädda mycket 😜😜
Denise Börjesson

2016-10-24 @ 22:30:33
Postat av: Hanna

Åh jackan var ju maaaagisk!!😍😍

Svar: Ja, visst är den!! Älskar den 😊👌🏼
Denise Börjesson

2016-10-25 @ 20:06:02
Postat av: Hanna

Åh jackan var ju maaaagisk!!😍😍

2016-10-25 @ 20:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0