Måndag ♥

 
 
Dagens klädsel: Än så länge, bara träningskläder
Dagens smink: Det är morgon i San Jose, jag har inte kommit dit ännu
Dagens frisyr: halv-fett och uppsatt
Dagens planer: Klockan 10.30 ska jag, kathleen, aneta och stina befinna oss i willow glen för våran första tennisträning!!!! SÅ taggad och jag kommer vara så besviken för hur dålig jag är haha..... 
Dagens dummaste: jag vet på riktigt inte vad som är fel med mig, jag sover fortfarande helt stört mycket. Tre senaste nätterna har jag sovit 10 timmar/ natt.
Dagens drog: kaffe :)
Dagens köp: har inte hunnit köpa något än, men stolt nog måste jag få säga mitt tennisracket som jag köpte igår ;)
Dagens humör: BRA, pigg och redo för en ny vecka!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0