Lördag

Jag har haft en rätt lugn men väldigt härlig (plus snorig & hostig...) helg. I fredags kom som sagt gänget över på middag, vi åt & drack gott och pratade i timmar. Blev supernöjd med kycklingen som jag lagade till middag, höll tummarna att jag inte skulle freestyla för mycket haha...
Idag har jag och Jessie varit på champagneprovning på vintage winebar! Världens bästa grej ju, testa massa gott bubbel med en fin vän :) efteråt åt vi ost & kex och såg matchen.

Imorgon kommer äntligen Melker hem igen och ingen är gladare än jag ❤️


Kommentarer
Postat av: Michelle

Vill också gå på champagneprovning med diiiig!

Svar: Vore drömmen ju!! Vi får styra en egen variant nästa gång vi ses 👯🍾💗
Denise Börjesson

2016-10-23 @ 11:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0