Honeymoon

 
Sitter och kollar resmål inför vår mini-bröllopsresa i februari. Vi har bestämt oss för att åka till Hawaii och jag känner mig själv väldigt väl  vid det här laget, jag skulle helst vilja se flera ställen men eftersom vi bara har några dagar så måste vi välja ett så det blir lite lugn & ro. Finns flera hotell som ser helt magiska ut 
 
 
 
Vi har varit på några resor under åren, "tyvärr" har dom nästan alltid varit under sommaren då det är då vi kan vara lediga tillsammans.. Jag tycker lite synd om Melker för att jag älskar att resa när han hellre vill stanna hemma och träna. Men som tur älskar han även den utforskande sidan av mig och vi förhandlar alltid innan vi bokar en resa haha... Vår sjukaste resa måste jag nog säga att det var när vi åkte till Trapani där vi knappt kunde kommunicera med italienarna. Märkligaste var pensionärsresan till Azorerna. En av dom bästa resorna mat & vin-mässigt var till Nice, varför föddes jag inte här? Lyxigaste och härligaste är utan tvekan Mexico och den mest efterlängtade som vi var tvungna att avboka efter att Melker skrev nytt kontrakt var Florida/New York. En plåster på såren-resa gick till Venedig och det behövde vi innan vårt nya äventyr till USA började ❤️
 
 
 
Älskar att utforska världen med dig. Världens bästa människa!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0