Fredag

OBS! Innan vi börjar kan jag varna för ett halv-tråkigt och väldigt gnälligt inlägg. Jag har legat inne senaste två dagarna, jag har inte varit jättesjuk men ändå sjuk. Varje hostning har känts som att halsen brinner och energinivån har varit på noll, som feber. Har trotsat litegrann, gick över till tjejerna och hängde vid poolen en liten stund i onsdag vilket resulterade till att jag dog när jag kom hem, åt chips till middag i soffan för jag hade ingen energi att röra mig. Igår tog jag ett väldigt dumt beslut att inte avboka mitt pt-pass och mitt dåliga tålamod att bli frisk som har lett till rastlöshet så gick jag ner på köpcentret, som tur köpte jag med mig mat hem för sen slocknade jag bokstavligen i soffan igen. Jag hatar egentligen att knapra smärtstillande men nu jävlar har jag gett mig in på melkers extra grande för jag bestämde mig igår för att jag skulle vara frisk idag!!!!!
 
SÅ, nu kan vi lämna detta bakom oss. Jag ska byta om och sedan börja förbereda middagen, ikväll kommer josefine, hanna, stina & belinda över :) Tänkte freestyla ihop kyckling med en färskoströra med jalapenos - måste ju passa på när mannen i huset inte är hemma!! Lite cabernet sauvignon till det :) Kommer bli en perfekt fredagkväll :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0