2 Oktober

Söndag! Lika dagavild som alla andra dagar. Jag vet inte riktigt vad som har hänt men jag har sovit så mycket senaste tiden, ibörjan av tidsomställningen men jag kan fortfarande sova 9 timmar och bli väckt av alarmet.. Vi har iallafall haft en mysig helg. Melker spelade sin första träningsmatch i fredags så jag gick över till josefine för ost & vin innan vi åkte till SAP. 
Igår strosade vi en stund på underbara rowen. Satt utanför starbucks, drack kaffe i solen och facinerades över att dom byggt om där utanför sen i februari och ändå har dom gjort det precis som det var innan fast med en glassbar.... VI lyxade med hämtmat från Pizza Antica, köttbullar, sallad & burrata, MUMS.
 
 
 
 
Jag har föresten läst att Biebers betyg från besöket i sverige inte alls var bra. När vi såg honom i mars tyckte jag att det var GRYMT!!!! Hade mer än gärna sett honom igen!! Älskar att det finns så mycket shower/sporter att gå och titta på här, det enda svåra är att få det att stämma in i vårat (melkers) schema
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0