Torsdag

Jag har haft en märklig huvudvärk senaste veckorna och började inse att det mest troligt sitter i nacken så jag bokade in mig på burke williams här om dagen. Bastade, badade och kopplade av två timmar innan min massage och jag kände mig 5 kg lättare när jag gick därifrån!!
Idag gick jag ner till gymmet och körde ett Barre-pass, det roligaste är att det alltid är samma personer på passen vilket gör oss till en härlig grupp och idag hade två av tjejerna med sig champange och choklad som avslutning på passet, den kombon gillar jag haha ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Michelle

Låter fantastiskt

Svar: Jag vet haha 🎉😍🍾👏🏼
Denise Börjesson

2016-11-12 @ 19:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0