Söndag

Godkväll på er! Jag hoppas att ni har haft en fin helg. Min har varit lugn och skön, det har regnat till och från här så det har varit mysigt att stanna inne. Igår tvättade och städade jag inklusive heltäckningsmattan (jippie, riktigt intressant vetande) och såg en riktigt dålig film innan jag gick över till Josefine och resten av gänget. Idag har jag och Melker varit väldigt effektiva, vi båda vaknade innan 8 så vi åt frukost på whispers och eftersom jag åker hem i december köpte vi även julpynt så vi hinner dekorera lägenheten innan jag åker :) vi var en sväng på köpcentret för några ärenden och sedan städade vi och rensade lägenheten med julmusik i bakgrunden, tänk att det är första advent om en vecka!! Vi avslutade med Ensam hemma och fruktsallad

Något annat jag har funderat över är vad jag ska göra med mitt hår!! Det har snart gått 3 månader sedan jag kapade av det och nu kan jag inte bestämma om jag ska klippa ännu mer eller bara topparna... och jag vill göra något åt färgen också. Jag håller mina tummar att någon har tid att hjälp mig med det när jag kommer hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0