Onsdag

Som ordspråket lyder - tiden går fort när man har roligt. 10 dagar har verkligen flugit förbi och imorse körde jag emelie och tobbe till flygplatsen. Men vi har hunnit med många härliga äventyr och jag har självutnämt mig själv till san joses bästa guide. Även fast jag ljuger endel.. Och hittar på.. men dom har glatt lyssnat på alla mina historier..
Vi har som sagt varit i ett väldigt mulet san francisco, jag har lurat med dom på hike i los gatos, vi har varit på middag på hults, vi har hejjat fram melker och laget till tre vinster på hemmaplan, vi har grillat och ätit magisk god svensk-importerad beasås, ätit frozen yogurt med massa goda tillbehör och så har vi bokstavligen sprungit till solstolarna när solen valt att visa sig. Som ni förstår, det har varit himla roligt att ha dom här, fått visa vår lilla bubbla som vi lever i här :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmasehl

Ser gudomligt mysigt ut! Puss <3

Svar: 😘😘😘
Denise Börjesson

2016-11-03 @ 11:16:53
Postat av: Emmasehl

Ser gudomligt mysigt ut! Puss <3

2016-11-03 @ 11:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0