Onsdag

Oj, dagarna flyger verkligen förbi. Jag njuter mest av att få ha melker hemma <3 I veckan har vi köpt julgran och lite julpynt, så mysigt att ha ljusslingor när det är så himla mörkt ute. Jag trodde att jag skulle få psykbryt av vår blinkande julgransbelysning men vi hittade tillslut ett fast läge så det lyser hela tiden haha... Vi har försökt hitta en adventsljusstake, tänkte beställa en hemifrån men det är ju första advent redan på söndag!!! Hjälp.
 
Ikväll mötte jag upp jessie & martine på vinbaren innan matchen. Första gången jag träffade martine sen juni så det var kärt återseende, världens härligaste personlighet och jag är glad att hon är tillbaka :)
 
 
 
 
I bakgrunden ser ni vår plastiga, spinkiga julgran haha... den blev faktiskt helt ok när vi pyntade den, även fast det kan vara svårt att tro ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0