Min helg

 
 Ifredags kom som sagt brenden och chris över på middag, efter middagen krossade jag dom i både ticket to ride och jungel speed. Lördagen började jag med en kort sväng till gymmet, min dumma förkylning har inte riktigt släppt än så det blev rätt lugnt. Lämnade lägenheten när melker i vanlig ordning skulle vila inför matchen, strosade på gatan en stund innan jag satte mig i solen med en kopp kaffe & en bok. Mötte upp kathleen, aneta & carley downtown för middag innan matchen :) Igår förmiddag drog jag och aneta till los gatos för vår vanliga hike, men vi äventyrade med en ny väg och vi kunde efteråt konstatera att vägen var lite kortare men betydligt brantare! Slingan är runt 1 mil och det tar oftast två timmar att ta sig runt och tillbaka till bilen, ett träningspass för mig. Vi avslutade denna helg med att grilla med hela härliga svenska gänget :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0