Måndag

Igår var som sagt en ledig dag, om jag inte minns helt fel så var det i början på oktober melker hade en ledig dag på hemmaplan sist. Men nu hade jag inte tänkt vara negativ över det utan väldigt positiv att det kommer hända flera gånger till inom kort haha (!!!) Så mina tankar flyger alltid iväg och jag vill hinna hundra saker direkt han är ledig och om ni frågar huvudpersonen själv vill han helst ligga på soffan... Det är mycket inplanerat nu framöver bland annat bowlingevent med fans, "adoptera" en familj, familjeåkning & lunch på sharks ice, lagfest, tjejfesten som iår kommer bli en matlagningskurs/middag och sedan fest. Men bäst av allt- jag ska åka hem till skellefteå❤️
Kommer komma tillbaka till San Jose precis innan jul, allt är genomtänkt i minsta detalj så jag även får hämtning på flygplatsen! Jag började fundera på vad vi kan göra istället för bingolottos uppesittarkväll men insåg att melker har match då, såklart haha..
 
Bilder från förra säsongen 
 
Och efter jul kommer dessa stjärnor tillbaka till san jose!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0