Måndag igeeen

Ska alldeles strax iväg på tennisträning, en perfekt start på veckan. En annan start som absolut inte är lika perfekt är den långa roadtrippen som melker åkte på i morse... Detta är då säsongens längsta och han kommer tillbaka igen om 13 dagar, BLÄ kan vi väl säga om det.
 
Annars då? Jag är verkligen inte avundsjuk när jag ser den brutala mängden snö som har kommit i skellefteå. Såklart att det ser härligt och mysigt ut, men jag väljer san joses väder 364 dagar av 365. Julafton vill jag ha snö!! VI ställde om till vintertid igår och man känner direkt skillnad på mörkret, ganska mysigt ändå. OCH imorgon är det val här (som ingen har missat) spännande att se hur det kommer att sluta...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0