Lördag

Hej kompisar :) Jag hoppas ni alla har en härlig helg. Sharks hade som sagt tidig match igår, jag var lat och eftersom att melker inte spelade stannade jag hemma. Eller jag gick faktiskt ner en sväng på gatan, kaffet var såklart slut och jag bokstavligen krigade mig ner till macys och nespresso-butiken. KAOS. Men ändå så himla mysigt på samma gång. Vi mötte upp Sarah & Alex för middag på Lb steakhouse och åt till vi rullade ut därifrån, vi strosade en stund på santana row, bland alla människor, julbelysning och livemusik. Jag tror inte jag kan säga det en gång för mycket - men jag älskar detta ställe!!! Förhoppingsvis är det inte lika mycket folk ute idag för jag måste nämligen ner på köpcentret och köpa en födelsedagspresent till carley :)
 
 
Jag, i torsdags när vi skulle till jessie, justin & lilla madison - tips till nästa gång: ta inte på dig en tight klänning när det bjuds på thanksgivingmiddag (!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0