Igår!

Jag hade en superhärlig dag med jessie igår. Vi körde halvvägs ner till santa cruz och besökte två stycken vingårdar. Utsikten var fantastisk och jag tycker att det var riktigt vackert även fast höstens färger har tagit över nu. Vi avslutade med lunch i campbell på en ostronbar (som hade hamburgare åt mig ;) ) & lite bubbel, det har blivit lite av våran grej!! Så himla härligt att utforska ännu mer runt om här i närheten, även om vinet och vingårdarna inte alls går att jämföra med Napa, för det är verkligen helt obeskrivligt magiskt och såå vackert, så är det roligt att det finns här omkring!! Jag antar att jag är extra facinerad och imponerad av miljön och naturen eftersom vi inte har något liknande i sverige.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0