idag :)

Dagens humör: 

Pigg & glad!! Laddade mina batterier igår efter tre fartfyllda dagar i los angeles & anaheim så nu är jag utvilad och redo för nya äventyr 

Dagens borde: 

 Hmm, tvätta kanske? Kan inte komma på något annat...

Dagens frisyr:

Hör och häpna (!!!) Nytvättat haha :)

Dagens klädsel:

 

Dagens planer:

Idag började jag dagen på bay club med ett spinningpass, direkt vidare till willow glen för tennis och en snabb sväng hemma för att duscha och byta om innan jag mötte upp Jessie & Madison på pizza antica för lunch och lite bubbel :) nu har jag varit på safeway och köpt veckans snittblommor och tänkte göra kyckling i ugnen med en sallad till middag.

Dagens materiella vill ha:

Hmm... Jag köpte precis en superfin vinröd sammetsväska till mig själv för att liva upp den här ensam-tiden så jag är väldigt nöjd. Älskar som jag tidigare sagt att köpa presenter till mig själv när jag tycker att jag förtjänar det ;)  Men annars kommer en chanel classic flap bag alltid vara högst upp på min önskelista 

 

 Dagens fundering:

Jag sitter just nu med tända ljus och lyssnar på julmusik, jag börjar få härliga julkänslor och funderar på om jag redan nu ska börja beställa och planera årets julpynt. Förra året blev det i princip ingenting eftersom vi åkte till mexico, men nu är jag riktigt sugen på en härlig och mysig jul hemma med melker ❤️

Dagens tråkigaste:

Det börjar verkligen bli kallare här och idag har det blåst som attans... Jag har inget emot att det blir kallare och så, men blåsten gör det verkligen värre. För övrigt är det verkligen supermysigt här nu sedan dom tände all julbelysning som livar upp detta mörker

Dagens längtan:

Jag har precis bokat två resor, en hem till Skellefteå och en till mexico. ÄLSKAR att ha saker att se framemot!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0