FREDAG

Hej kompisar, kan vi pausa en stund och prata om att det faktiskt är november!!! Även fast det är vårt tredje år här känns det fortfarande lika konstigt och svårt att få "vinterkänslan", det börjar gå mot mörkare och kallare tider här också men än så länge så är det runt 20-25 på dagarna. Fastän jag varken har koll på månaderna eller dagarna så har jag mot alla odds fredagskänslan i kroppen idag (wiiiieeee). Vi hade tennis imorse, jag har helgstädat och sedan fredagsfikat på starbucks. Ikväll kommer brenden & chris över på middag så jag hade återigen tänkt göra min nya specialité, kyckling med färskoströra :) Och på det, ett glas fredagsvin och mest troligt en omgång av ticket to ride - blir en perfekt fredagkväll på santana row!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0