28/11

Måndag, hur kan det redan vara en ny vecka?? Jag vet inte riktigt vad som hände med förra... Vi har iallafall haft en lugn helg. I lördags efter vi hade haft födelsedagsmiddag för carley gick jag över till stina en stund :) Söndag vaknade jag svintidigt vilket resulterade att jag var trött och hungrig redan vid 11.30, och då mitt tålamod tar slut så är det verkligen SLUT. Jag tror att melker vaknade på samma sida som mig för vi gick runt och nöp & retade varandra haha. Vi köpte lite mer julpynt och en ny lampa, såg en julfilm och jag gjorde kyckling i vinsås till middag! 
 
Nu tänkte jag gå en sväng till gymmet och efter lunch ska vi iväg på ikea en sväng :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0